Uppsatsskrivande och dålig humor
2014-09-01

Så var ännu en ny vecka här. Jag och Lina har suttit sedan åtta imorse och skrivit på vårt examensarbete. Det går sakta men säkert framåt även om det känns som en lång bit kvar till mål. Nu börjar vi dock bli lite trötta och ska packa ihop våra saker för idag. Jag sitter mest och skrattar åt Lina just nu då jag övertalat henne att använda Google Crome istället för internet Explorer och hon sitter och svär för att hon inte lyckas spara sina filer på datorn som hon brukar. Det låter ungefär såhär ur hennes mun: "Va fan! Nä, nu ger jag upp. Jag tänker inte använda Google Crome nå mer!". När jag lite försiktigt frågar om jag skulle skicka mailet till vår handledare får jag till svar: " Men ja! Jag håller ju på lösa det här nu (spara ner filerna på datorn).  Jag fortsätter sitta och skratta åt hennes kommentarer som säkert inte alls låter så roligt såhär i text.

Till denna bok kom en kommentar: "men vad i helsike har vi gjort med boken, ser du hur den ser ut?!"
Hennes datasladd gav hon kommentaren: " vad är det här nu då? Det ser ju ut som en jävla  gammaldags telefonsladd!" (Lina tillägger att det är en gammal telefon som man snurrar på. En sådan sladd alltså).

Ja, ni märker väl min nivå på humor såhär på måndagseftermiddagen. Det är ju tur att vi har roligt tillsammans iallafall, jag och min kompanjon!

Kommentarer
Postat av: fisi

Va vi har gjort i dag och i vilken konstig vinkel kameran fångade mej på, på den andra bilden, jag satt ju vid telefonsladden!

2014-09-01 @ 22:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0