På väg hem
2014-09-26

Hej på er!
Just ni sitter jag på Arlanda och väntar på att få gå på flygplanet som ska ta mig till Skellefteå! Det ska bli så himla roligt att komma hem, ser verkligen framemot det. Synd bara att inte Daniel kunde följa med, men vi ska väl överleva utan vara dra i nio dagar haha. Daniel har åkt till Stockholm, vilket var tur för mig för då slapp jag ta tåget till Arlanda. 

Nu ser jag framemot en fullspäckad helg, som avslutas med dop på söndag, vilken är en av anledningarna till att jag åker hem. Nu när jag ändå åker hem så passar jag på att vara hemma ett tag, har packat ner skolböckerna så jag ska kunna plugga lite grann iallafall. (Även om jag säkert kommer ha fullt upp med en massa andra roligare saker). 

Ha en bra helg alla! :) 

Kommentarer
Postat av: Fisi

Ha det helt fantastiskt Fisy! Så glad för din skull! KRAM <3

Svar: KRAM <3
Lina Karlsson

2014-09-26 @ 15:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0