Äntligen helg!
2014-09-19

Äntligen är helgen här, som jag bar längtat! Denna vecka har varit rätt intensiv med plugg, då jag vill göra klart så mycket som möjligt innan jag åker hem till Jörn nästa vecka! Ska bli så kul att komma hem, var ju ett tag sen sist. Saknar alla där hemma så himla mycket, så jag kommer väl vara som ett plåster på mamma och Wilma och gå efter dom överallt haha. 

Imorgon kommer Daniels pappa, lillebror och Nina hit! Det ska också bli riktigt roligt då Nina bara varit här en gång förut och det var då vi flyttade in hit, så det var ju sisådär tre år sedan.

Nästa vecka blir också intensiv då hela veckan är fullbokad fram tills fredag då jag åker hem. Jag är rätt less på plugga nu, men nu är det inte långt kvar till examen. Bara bita ihop och kämpa de sista veckorna! 

Kommentarer
Postat av: Fisi

Är så glad för att du snart ska få åka hem till din familj, du kommer få det så himla härligt o mysigt vännen <3 Ha en fantastisk helg Fisy! Och du, fy tusan va skönt, snart är vi färdig med pluggandet! Vi är så in i helvete grym! Mängder med kramar <3

Ps. Tack för att du finns i mitt liv och för att du är du ds.

Svar: <3
Lina Karlsson

2014-09-19 @ 23:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0