En saknad vän
2014-05-26

En gammal bild på mig och en av mina bästa vänner Louise <3
 
Ikväll har jag haft ett långt samtal med en av mina bästa vänner Louise. Det var länge sen vi pratade och ännu längre sen var det vi sågs. Jag tror inte vi har träffats sen jul... Alldeles för lång tid om du frågar mig! Men det som är så fantastiskt är att det kan gå hur lång tid som helst mellan gångerna vi hörs, men så fort vi träffas eller pratar på telefon så känns allt precis som vanligt. Louise är en vän som jag har känt så länge jag kan minnas. Vi har bott grannar under hela vår uppväxt och varit lika osams som sams. Men Louise är en sån fantastisk vän som alltid finns där och jag hoppas att det inte dröjer allt för lång tid tills vi ses och att hon snart vill komma ner hit och hälsa på ;) Tack för att du är du och för att du finns! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0