Sannas student
2014-06-16

Under veckan som jag var hemma hos mamma och pappa så tog min kusin Sanna studenten och självklart var vi där och grattade henne! På morgonen såg det ut som att det skulle bli regn, men det sprack upp och när de kom ut från kyrkan så var det strålande sol och jätte varmt. Här kommer några bilder från dagen. Grattis än en gång Sanna till studenten! <3
Här är jag och min lillasyster Wilma medan vi stod och väntade på att Sanna skulle komma ut från kyrkan. 
På den här bilden är jag och några av mina kusiner. På den översta raden från vänster står: Katarina, Pontus, Patrik, Jag. På den nedersta raden står: Belinda, Wilma och Junive.
Självklart måste småkusinerna vara där och hjälpa Sanna att hålla i plakaten ;) 

Kommentarer
Postat av: Fisi

Åhh va kul med student och vilka fina och somriga bilder! :)

2014-06-21 @ 23:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0