Fina vänner!
2014-01-23

Jag måste få skryta över mina fina vänner som jag lärt känna sen jag flyttade till Gävle. Anna, Malin, Lina och Emma, dessa fyra tjejer som jag umgås mest med och som gör skoldagarna så mycket roligare. Även de gånger vi umgåtts på fritiden har vi sjukt roligt tillsammans.
 
Idag blev det lite "dötid" på skolan och Malin hade med sig en kortlek, så då spelade vi kort. Jag och Lina spelade i samma lag för vi förstår knappt vad spelet går ut på, trots att dom andra förklarat för oss otaliga gånger hur man ska göra. Sen kan jag ju inte annat än älska Linas kommentar: "Det luktar seger". Okej, nu ska jag vara ärlig och säga att vi inte vann, MEN vi kom inte sist! :D Snart är vi proffs på det där ska ni se. 
 
Så tack för att jag fått lära känna er, Lina, Anna, Emma och Malin, ni är fantastiska!

Kommentarer
Postat av: Fisi

ÅHH GULLE! Du är så himla fin,fantastisk, underbar! <3 Tack så hemskt mycket för dina fina ord, dom värmer såå otroligt mycket! Jag kan inte beskriva hur glad och tacksam jag är som träffat så fina människor som er och att jag får finnas i era liv! <3

Svar: Vi har verkligen haft tur! :) :) <3
Lina Karlsson

2014-01-24 @ 20:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0