31 dagar senare
2014-01-31

Hej på er!
Nu såhär 31 dagar efter nyårsafton så har jag lagt in bilderna från kameran till datorn. Märks det att det inte har varit prioriterat eller? haha! Jag tänkte iallafall att ni kunde få se lite bilder från vår nyårsafton som jag och Daniel spenderade hos min kusin Kattis och hennes kille Elias. Riktigt trevligt var det iallafall och det har redan smidits planer till kommande nyårsaftnar. Varmrätten har jag ingen bra bild på haha, så det får ni klara er utan att se. Men gott var det iallafall, kan väl inte bli annat då man gästar två kockar? ;)
Kameran blev väl inte direkt så prioriterad under kvällen. Vi spelade Wii U, timmarna flög förbi och helt plötsligt var klockan tolv. Vi skålade i Bubbliz och tittade på raketerna från balkongen. En supertrevlig nyårsafton med andra ord, med fina vänner och såklart min älskling vid min sida!

Kommentarer
Postat av: Fisi

Åhh va mysigt ni haft det :)

Svar: Ja det hade vi verkligen! :)
Lina Karlsson

2014-01-31 @ 21:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0