Tisdag
2014-02-25

Hej på er!
Denna vecka går i ett, då det är sista veckan vi är på skolan innan vi börjar praktiken. Nästa vecka har vi "bara" en hemtenta att göra. (Sen börjar praktiken v.11). Den här veckan är även Daniels lillebror Patrik hos oss eftersom han har sportlov. Han åker hem på torsdag och på lördag kväll kommer mamma och Wilma!  Sa jag att vi hade fullt upp? 
 
Idag på förmiddagen så pluggade jag med studiegruppen via skype sen på eftermiddagen så gick jag, Daniel och Patrik på en promenad ner till havet. För en gångs skull var jag inte på skolan då det var soligt och fint väder ute. Jag ser framemot praktiken då vi får vara ute oavsett väder. Då slipper man sitta inne och längta ut då det är superfint vårväder ute! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0