Bildbomb klättring
2014-02-09

Förra helgen var jag och Daniel i Stockholm och klättrade med Daniels pappa, Daniels syster Lina, Nina och Danne. Nina klättrade inte, så hon fick agera fotograf. Så här kommer en liten bildbomb!
Det var riktigt roligt att klättra. Roligt att ha lite bilder också (Dessa är bara en bråkdel av allihop). När det bara är jag och Daniel som åker iväg och klättrar så blir det inga bilder, då den som inte klättrar säkrar och då kan man inte hålla en kamera samtidigt haha. Så tack Nina för alla bilder du tog! :) Jag och Daniel längtar tills vi ska flytta så vi kan klättra oftare och bli lite bättre. Men det är ju ett tag kvar, så än så länge får vi passa på att klättra när vi är i Stockholm på besök. 

Kommentarer
Postat av: Fisi

Åhh fy tusan va kul det ser ut :) och läskigt och högt wihihihi :S, ni är så duktiga o modiga :)

Svar: Du måste följa med och klättra någon gång Lina!! :) Det är jätteroligt, fast lite läskigt där högst upp haha! :) Kramis <3
Lina Karlsson

2014-02-10 @ 00:01:09
Postat av: Fisi

Åhh JAAAA det vill jag!!!😊👍 hihihi jag kommer nog ändå inte ta mig så högt upp hihihii 😛 1-2 meter blir nog mitt slutmål hahaha 😁💜💜💜

Svar: Jag är SÄKER på att du kommer ta dig heela vägen upp! :D :D <3 <3
Lina Karlsson

2014-02-11 @ 23:38:14
Postat av: Fisi

Hihihi det vette sjutton men försöka kan jag ju alltid :) <3 <3

Svar: Jag är HELT SÄKER!! :) :) <3 <3 <3
Lina Karlsson

2014-02-13 @ 23:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0