Äntligen helg!
2014-02-28

Gammal bild från i höstas...
Äntligen är det fredag!
Denna vecka har verkligen gått fort. Det har varit intensivt med skolarbete, då vi haft tre redovisningar denna vecka, varav två samma dag. Det låter kanske inte mycket (vad vet jag) men det tar lite tid då man ska förbereda, läsa litteratur osv. så det känns rätt skönt nu när allt det är klart. 
 
I veckan har vi ju som jag skrev tidigare, haft besök av Daniels lillebror Patrik, vilket har varit roligt. Jag tycker bara att det har varit lite synd att jag varit på skolan så himla mycket så vi har knappt hunnit träffats. Han åkte hem idag på förmiddagen så nu är det tyst och tomt här hemma. Tystnaden varar nog inte så längre, för imorgon kväll ska jag och Daniel åka och hämta världens bästa mamma och Wilma som kommer hit! Dom ska också stanna en vecka, så vi har lite fullt upp här hemma haha. Det var ju tur att Patrik och Wilma hade sportlov olika veckor, så båda kunde komma hit och umgås med oss! :) 
 
Idag har jag även varit hos frissan och klippt och slingat håret. Skönt att få bort de nötta topparna och få lite ljusare hår nu till våren. Nu ligger jag på soffan och undrar varför klockan går så himla sakta. Det känns som om klockan är mycket mer än sju, jag vet inte om det är för att man slappnar av och varvar ner som man blir så himla trött? Jag tycker iallafall att tiden kan gå lite fort tills imorgon så jag får träffa mamma och Wilma så fort som möjligt! <3

Kommentarer
Postat av: Fisi

Åhh hoppas ni får megamysigt! Hälsa Mamma Karlsson o Lillasyster Karlsson från mig :) massa kramar <3

Svar: <3
Lina Karlsson

2014-03-01 @ 19:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0