Alla hjärtans dag
2014-02-14

Hej på er!
Hoppas att ni har/har haft en fin alla hjärtans dag. Jag själv är ingen person som "firar" det på något sätt, eller köper presenter, men visst blir man glad då det dyker upp ett grönt paket i brevlådan med en chokladkaka och ett fint kort från familjen. Sen att jag fick en liten slant på kontot från farmor och farfar för att köpa något gott till ikväll klagar jag väl inte heller på. Tack! <3
 
Men som jag skrev, jag bryr mig inte om sakerna jag får, jag tycker att alla hjärtans dag är en fin dag att visa uppskattning på till de man tycker om. Tala om för personerna hur fantastiska och bra dem är. Fick ett väldigt fint sms av en av mina bästa kompisar idag, där hon talade om hur mycket jag betydde för henne. Det är sånt som gör en glad!  Det är en vän jag hoppas att jag aldrig kommer att förlora. 
 
Jag och Daniel "firar" inte heller på något speciellt sätt. Vi åt god middag tillsammans (som vi gör titt som tätt). Självklart talar vi om för varandra hur mycket vi älskar varandra, men det gör vi varje dag, inte bara på alla hjärtans dag. <3 
 
Nu till någonting annat. Imorse tänkte jag läsa lite (vi har väldigt mycket läsning nu i skolan innan vi ska ut på VFU) och helt plötsligt hoppar boken från sidan 30 till 60. Jag har alltså lyckats få en bok som är feltryckt. Jag blev inte sådär jättelycklig då jag upptäckte det eftersom vi ska ha examinerande seminarium och då måste jag ha läst boken. Jag ringde iallafall till adlibris där jag beställt boken ifrån och de lovade att skicka en ny så fort som möjligt, så förhoppningsvis har jag en ny i början på nästa vecka!
 
Efter lunch så åkte jag iväg till Ockelbo och simmade lite, badade bubbelpool och ångbastade. En bra start på helgen! Efter middagen städade jag sovrummet lite och bäddade rent i sängen, så nu kommer jag sova extra gott inatt haha. Imorgon blir det IKEA med Julia och sen verkar det som att hon ska följa med hem till oss. Det kommer nog bli en bra helg! 

Kommentarer
Postat av: Mamma

<3 <3

2014-02-14 @ 20:55:53
Postat av: jana

Låter som en härlig helg. Själv ska jag till en kompis och kolla på Golfresan imorgon. Och idag blir det kusinbesök.

Ha det fint!

Svar: Du verkar också ha haft en härlig helg! Hoppas allt är bra med dig! Kram <3
Lina Karlsson

2014-02-15 @ 11:45:00
URL: http://janasbokhylla.blogg.se
Postat av: Fisi

<3 <3 <3

Svar: Massa hjärtan till dig fina fina du! <3<3
Lina Karlsson

2014-02-17 @ 23:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0