Två månader senare...
2014-12-09

Den här hösten har verkligen gått i raketfart! Den mesta av tiden har spenderats i ett av bibliotekens grupprum med min fina vän Lina, skrivandes på en dator med en massa böcker och papper runtomkring oss. Men examensarbetet är nu KLART och GODKÄNT! Examensarbetet kommer även att publiceras på nätet såsmåningom och då kan jag länka det här om någon är intresserad av att läsa det.

Idag har jag även fått veta att den sista uppgiften i kursen som jag läst parallellt med den examensarbetet är godkänd. Jag är KLAR med tre och ett halvt års högskolestudier och det känns helt fantastiskt underbart! Nu väntar jag bara på att de sista betygen ska rapporteras in så jag kan ansöka om examensbevis. 

Det känns helt underbart att för första gången på tre år njuta av december och väntan på julen utan att ha plugg som hänger över mig och väntar på att bli gjort. Jag ska vara ledig nu i december och i januari, för att börja jobba i februari på en förskola i Stockholm som verkar jätte bra! :)



 








Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad duktig du är! Grattis! Är inte alls avundsjuk på att du är klar medan jag har 1½ år kvar ;) Hoppas du får en underbar jul och ledighet så kan du ju sända mig en liten tanke medan jag drunknar plugg ;) Kram <3

Svar: Tack! :)
Det kommer gå fort, men jag lider med dig! Jag kan vara lite ledig åt dig med ;) hoppas du får en fin jul och kan vara ledig lite grann du med! Kram <3
Lina Karlsson

2014-12-11 @ 20:11:33
URL: http://jennnyea.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0