Torsdag
2014-08-07

Gammal bild på mig och lillasyster Wilma som jag saknar...
 
Ingen rast och ingen ro. Plugget har startat i ett rasande tempo. Iallafall känns det så. Nu när vi läser två kurser samtidigt så gäller det att prioritera vilken kurs som är viktigast att lägga fokus på för stunden. Jag och Lina har suttit hela eftermiddagen med att planera vårt examensarbete och ju mer vi tänker desto mer förvirrade blir vi. Men det ska nog lösa sig det med så småningom. Vi får välja när vi vill redovisa vårt examensarbete, antingen vecka 48 eller vecka 50. Jag och Lina satsar på att vara klar till v.48, dels för att ha lite marginal och dels för att det vore väldigt skönt att (förhoppningsvis) vara klar ett tag före jul. 
 
På lördag ska jag och Daniel åka till Leksand sommarland, då Daniel har en kompis som jobbar där i sommar. Det ska bli väldigt skönt att komma bort lite, då jag har jobbat i princip hela sommaren och inte kunnat göra någonting roligt. Den enda "semester" jag haft var tre lediga dagar då jag och Daniel åkte upp till Hammarstrand, och tre lediga dagar innan skolan började då vi åkte till Stockholm. (Ja, jag vill vara liten igen och ha sommarlov hela sommaren och campa i husvagnen med mamma och pappa). 
 
Nu återstår en pluggdag imorgon innan helgen, det ser ut att bli fint väder så jag får väl ta med mig böckerna ut till solstolen ;) 

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja du Lina många härliga bilder på du och Wilma, men jag tror som hon sa i kväll - jag tror jag har Karlsson hår medans Lina och Elin har Normans hår ;-)

Självklart så får du följa med på husvagnssemester, varelse du är liten eller stor <3

KRAM <3 <3 <3

Svar: Haha, ja, så kan man ju också beskriva vilket hår man har ;) Kram <3 <3
Lina Karlsson

2014-08-07 @ 21:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0