Sista terminen
2014-08-05

Igår startade vi sista terminen på förskollärarprogrammet. Vid jul är jag, om allt går som det ska, utbildad förskollärare. Det känns som att det var nyss jag påbörjade min utbildning men nu är det inte alls lång tid kvar innan den är klar. Nu har vi en höst med mycket jobb framför oss, då examensarbetet ska skrivas samtidigt som vi läser en annan kurs parallellt. Våra lärare sa igår att vi skulle säga till våra nära och kära att vi inte kommer ha så mycket tid för dem under hösten, sååå, hör ni inget från mig så ligger jag begravd i skolarbetet haha. Skämt å sido, jag tror allt handlar om prioriteringar. På tal om prioriteringar så borde jag prioritera skolarbetet istället för bloggen just nu så kanske jag hinner med någonting roligare i eftermiddag. 

Kommentarer
Postat av: Fisi

Vi kommer knäcka denna nöt! Heja oss <3

Svar: Japp, det kommer vi! Vi ska kämpa in i det sista! <3
Lina Karlsson

2014-08-05 @ 23:20:47
Postat av: Jenny

Gud vad skoj för dig att du snart är klar! När (om) de blir tungt i höst så får du bara tänka att det snart är över. Jag tror de kommer gå superbra! Hoppas allt är bra med dig :) Kram <3

Svar: Ja, det ska bli jätteskönt! :) Tror hösten kommer bli väldigt intensiv, men det är bara försöka göra det bästa av situationen så löser det sig nog! Hoppas allt är bra med dig! Vi måste ju försöka ses någon gång också! Om allt går enligt våra planer så kommer vi flytta ner till Stockholm när jag har pluggat färdigt, så då måste vi ju hinna ses om inte annat ;) Hoppas allt är bra med dig! Kram <3
Lina Karlsson

2014-08-07 @ 19:11:39
URL: http://jennnyea.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0