Onsdag
2014-08-20


Hej på er!
Hoppas ni har haft en bra helg och en bra vecka hittills. Jag har haft en jättebra helg då både Julia och Marcus hälsat på hos oss. Veckan började även väldigt bra då Lotta och hennes barn kom på besök och vi spenderade flera timmar i lekparken, vilket var riktigt trevligt. :) 

Både igår och idag har jag varit på skolan och pluggat och idag har jag och Lina suttit och arbetat med vårt examensarbete. Eftersom alla nya studenter börjar idag så var Lärarförbundet på skolan så vi fick oss varsin väska med lite "bra ha" saker i. (Även lite pluggodis). ;) 

Idag fick jag och Lina även träffa vår handledare till examensarbetet för första gången och jag tror minsann att vi har fått världens bästa handledare! Hon var väldigt positiv och hjälpsam och gav oss massor av bra kommentarer och peppning så det känns jätte bra verkligen. 

Nu ska jag titta på idol och ladda inför morgondagen då jag och Lina ska fortsätta med examensarbetet. Det är ju en himla tur att jag har världens bästa kompis att skriva detta stora arbete med. Då blir allting genast så mycket roligare! :) 

Kommentarer
Postat av: Fisi

Snälla fina underbara vän, det är jag som har tur som har dej <3 <3 <3

2014-08-20 @ 23:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0