En dag på skolan
2014-08-14

 Såhär ser man ut efter ett par timmars plugg...
Hej på er! 
Just nu sitter jag på högskolan med Lina och pluggar. Här har vi suttit sedan kvart över åtta imorse och åstadkommit ytterst lite. Eller ja, vi är alldeles strax klara med en uppgift så lite har vi väl gjort men vi har inte hunnit sitta med examensarbetet som vi hade tänkt... Men det kommer en dag imorgon också! Det är ju en himla tur att jag har en sådan fin vän som jag även ska skriva mitt examensarbete med, då blir det hela genast lite roligare. :) 

Hoppas ni alla har en bra torsdag, nu ska jag återgå till att läsa avhandlingar... 


Kommentarer
Postat av: Fisi

<3 ses i morgon igen kompanjon, då får vi slå i hop våra skallar fast inte så hårt för det gör nog ont

Svar: Ja, idag ska vi knäcka nöten, åtminstone försöka! :) <3
Lina Karlsson

2014-08-14 @ 22:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0