Tisdag
2014-04-01

Hej på er!
Hemma hos oss har vi haft sjukstuga den senaste veckan typ. Det värsta med att vara på förskolan är alla baciller som finns överallt som man lätt blir smittad av. Jag hade tyvärr oturen att bli smittad av magsjuka. Magsjuka är typ det värsta jag vet, jag hatar att kräkas och ligger och gråter och tycker synd om mig själv och tror att jag aldrig ska bli frisk. Som tur är har jag världens bästa pojkvän som har tagit hand om mig. Tack älskling! 
 
Som om inte magsjukan räckte, så vaknade jag med feber imorse. Jag som hade tänkt gå tillbaka till förskolan idag! Inte mycket att göra, bara stanna hemma en dag till. Jag börjar faktiskt bli lite less på bara vara hemma nu, sen känns det inte jätte roligt att missa massor från praktiken. Men, det finns inte så mycket att göra åt det, bara gilla läget och hoppas att jag är frisk imorgon så jag kan fara till förskolan då! 
 
Annars händer det inte så mycket här nere just nu. Dagarna rullar på i en väldig fart och de tre kommande helgerna är fullspäckade. På fredag kommer Daniels syster hit (så länge vi håller oss friska) och helgen efter det ska vi åka ner till Stockholm och hälsa på Daniels farmor, samt fira Daniels lillebror Patrik som fyller år.  När vi kommer hem från Stockholm är vi hemma i två dagar innan vi ska åka upp till fjällen med min familj! Jag ser framemot de kommande helgerna och jag tror att tiden bara kommer springa iväg. 

Kommentarer
Postat av: Fisi

Jag håller tummarna för att du kryar på dej fort Fisy! Jag saknar dej! Kram <3

Svar: Tack! ;)Idag var jag äntligen tillbaka på förskolan igen! Hoppas jag håller mig frisk nu ;) Jag saknar dig med, jättemycket! <3 Kram på dig bästa du! <3
Lina Karlsson

2014-04-01 @ 22:42:38
Postat av: Fisi

<3 <3 <3

2014-04-02 @ 22:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0