Saker som gör mig glad
2014-04-03

Idag när jag kom hem från förskolan hittade jag ett stort paket i brevlådan. När jag öppnade paketet så såg jag två bullpåsar från farmor och för ni som inte har smakat min farmors bullar så kan jag bara säga att min farmor bakar dom godaste bullarna! Jag blev jätteglad och öppnade bullpåsen direkt ;).
 
När jag pratade med farmor för någon dag sedan så sa hon att hon skulle baka bullar och jag sa att hon kunde komma hit och baka också, men nu hade jag sån tur att jag fick bullar iallafall, trots flera mil emellan oss! Jag har verkligen tur som har en sån fin farmor! Farfar och morfar är inte dumma dom heller! Sen har jag världens bästa mormor också, som tyvärr är en av himlens finaste änglar. 
 
Tack igen farmor för bullarna, du är helt fantastisk, världens bästa farmor! <3 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Inte har jag så där tur😕 fast jag bor nära😯.
Kram❤️❤️

Svar: Hihi, du får väl komma hit på fika ;) <3
Lina Karlsson

2014-04-03 @ 20:36:15
Postat av: Fisy

Åhh mommosar,moffisar, fammosar och faffisar dom är så fina! <3

Svar: Ja det är dom verkligen! :) <3
Lina Karlsson

2014-04-03 @ 20:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0