Fjällen 2014
2014-04-27

För precis en vecka sedan kom vi hem från Ammarnäs, där vi varit på semester med min familj. Jag och Daniel åkte upp tisdag eftermiddag/natten mot onsdagen så några dagar hann vi vara i fjällen iallafall. Vi fick ett par härliga dagar med sol, så vi kom hem med brunare ansikten och (jag) med en fräknigare näsa. Jag låter bilderna tala för sig själva!
Det var iallafall jätte härligt att träffa familjen lite och njuta av snö, sol och skoteråkning. Dagarna går fort när man har roligt och helt plötsligt var det dags att säga hejdå och åka hem igen. Som tur är går vardagen i väldig fart, så snart är det slutet på maj och då kommer mamma, pappa och Wilma ner hit och hälsar på! Jag längtar!
 
 

Kommentarer
Postat av: Fisi

Åhh va mysigt! <3

Svar: Ja, supermysigt! :) <3
Lina Karlsson

2014-04-27 @ 22:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0