Onsdag
2013-09-11

När löven börjar få alla möjliga färger märks det att det är höst. Ute är det fortfarande rätt varmt, de senaste dagarna har temperaturen legat kring 20 grader. 
 
På dagarna pluggar jag en massa. Eller ja, försöker plugga iallafall. De senaste dagarna har inte motivationen varit på topp, vilket resulterar i att jag mest sitter och tittar på dataskärmen och inget händer haha. Aja, jag har till nästa fredag på mig innan uppgiften ska lämnas in. Imorgon ska jag in till skolan iallafall, kanske får man lite inspiration till skrivuppgiften därifrån? Hoppas kan man ju alltid. 
 
Ikväll har jag skypat med mamma och Wilma. Jag fick höra när Wilma spelade tvärflöjt, som hon började med för en vecka sen. Väldigt duktig är hon! Elin (min andra syster) har spelat tvärflöjt i väldigt många år och hon är superduktig och nu i helgen så hade Elin lärt Wilma spela ännu mer än det Wilma lärde sig på musikskolan. Ja, jag ser framemot att höra dom två spela tillsammans sen! Under tiden som jag skypade med mamma och Wilmis så virkade jag och mamma satt och stickade. Kändes ju nästan som om vi satt i samma rum allihopa, som vi brukar göra. Ja, det måste helt klart göras om. Då känns det ju inte som att man är lika långt bort som man är...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vi måste bara skaffa oss en stor bilds dator :-)
Kramar i massor <3

Svar: Haha, ja ;) Kram <3
Lina Karlsson

2013-09-11 @ 23:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0