Home is where the heart is
2013-09-30

Hej på er!
I helgen har jag varit hemma hos mamma och pappa! I torsdags så satte jag och Julia oss i bilen och åkte heeela dagen för att tillslut komma fram till Jörn. Jag har haft en jättehärlig helg hemma med familjen, synd bara att dagarna går så fort. Min lillasyster Elin, som även hon har flyttat hemifrån, kom också hem så vi har varit hela familjen! Elin hade med sig sin kille Kevin, så det var bara Daniel som fattades... Har även hunnit med att träffa farmor och farfar. Men som sagt, så går tiden väldigt fort när man har roligt och helt plötsligt var det söndag och dags att åka hem till Norrsundet igen. Nu hoppas jag bara att tiden kommer gå fort så att vi snart får träffas igen!
 
Den här veckan är fullspäckad med planer. Imorgon ska jag in till skolan och på onsdag får vi besök från norr, som ska stanna hos oss ända tills på söndag! Tror detta kommer bli en bra vecka! Som säkerligen kommer gå fort också ;). 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0