Helgen
2013-09-02

Den här helgen har vi varit hos Daniels mamma och hennes familj. Helgen blev inte riktigt som planerad, men jag kommer till det.
Vi började iallafall med att klättra när vi kom ner på fredagen. Riktigt roligt var det och jag hoppas att det inte dröjer allt för länge innan nästa gång. När vi hade klättrat klart åkte vi ut till Daniels mamma. 
 
På lördagen var det tänkt att vi skulle åka till Gröna lund. Det regnade på morgonen och var allmänt kasst väder, men vi tänkte att det kanske blir bättre så vi gjorde oss i ordning och tog pendeltåget in till centralen. När vi kliver av tåget så börjar det ösregna och då kände vi att vi skiter i Gröna lund. Det är inge roligt att vara där när allting är dyngsurt. Så då kom tankarna om vad vi skulle hitta på istället. Efter lite funderande med lite olika viljor så slutade det hela med att jag, Daniel, Peter, Emil och Patrik åkte och bowlade.
På söndagen sken solen igen, så de andra bestämde sig för att åka till Gröna lund då istället. Jag och Daniel kände att det bara skulle bli stressigt med tanke på att vi skulle åka hem den dagen och inte ville komma hem alltför sent. Så dom åkte iväg till Gröna Lund och jag och Daniel tog en tur förbi Kista Galleria. Lite fattigare, men en ny skrivare och en köksklocka fick följa med hem. Jag tror att jag och Daniel har skrivit ut mer på en dag än vad vi gjort på flera månader haha. 
 
Lite synd att det inte blev Gröna lund som vi hade planerat, men vi hade roligt ändå! Som vi sa, vi får satsa på nästa år istället! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0