Hej måndag!
2013-09-23

Om veckan börjar dåligt, kan den väl bara bli bättre va?
 
Ja, denna veckan började väl mindre bra... Klev upp tillsammans med Daniel imorse och vi åt fruktost tillsammans. Daniel åkte iväg med bilen till skolan och jag skulle ta bussen lite senare då jag inte började förrän kvart över ett. För att hinna i tid till skolan är jag tvungen att ta bussen som går halv tolv. Jag går ner till bussen och väntar och väntar... och väntar lite till på bussen som aldrig kommer. När bussen är 35 minuter sen ringer jag till trafikupplysningen och frågar vart bussen håller hus. "Bussen är i Norrsundet, men startar inte så vi hänvisar till nästa buss som går 12.30". Fick jag till svar. Men tack för att vi får veta det då! Nä, istället kan vi stå ute och frysa i blåsten och vänta på bussen som aldrig kommer. Ja, jag var rätt arg då. Men jag fick snällt vänta på nästa buss och istället för att komma i tid till skolan så fick jag komma försent. Och alla som känner mig vet att jag hatar att komma försent, jag sitter hellre och väntar ett bra tag för att vara säker på att jag är i tid. Inte så mycket att göra åt. Förhoppningsvis blir resten av veckan bättre, har roliga saker att se framemot, men det är lite hemligt än så länge! 
 
Helgen har vi spenderat hos Daniels mamma. Riktigt trevligt! Innan vi åkte hem från Stockholm så åkte vi förbi elgiganten, där jag köpte en systemkamera. En Sony slt-a58. Jag har en hel del att lära haha. Jag vill ju gärna kunna allt på en gång men det vet jag ju att det inte går. Men någon gång i framtiden så kommer jag väl ha lärt mig kameran (kan man ju hoppas iallafall!). 
 
Nä, jag tror jag återgår till min virkning. Där vet jag iallafall vad jag håller på med. När jag håller på med kameran låter det ungefär såhär: "Oj, nu hände det nåt", sen säger Daniel med en suck "Vad gjorde du nu då...?" Som sagt, jag har en del att lära! ;) 

Kommentarer
Postat av: Lina

Du är så fin Lina! <3

Svar: Tack <3
Lina Karlsson

2013-09-24 @ 23:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0