17 september
2013-09-17

För en och en halv vecka sedan fick jag reda på att det fanns en garnaffär i Bergby (7 km härifrån). Jag var ju såklart tvungen att åka dit och kolla vad som fanns. Jag har hunnit dit två gånger på en vecka, är ju nästan farligt att jag vet att det finns en garnaffär så nära. (Kanske tur att jag inte vetat om att den fanns tidigare? haha) Svårt att gå in utan att komma ut med ett par nystan haha. Ja, att jag hunnit in på en garnaffär inne i Gävle också behöver vi väl kanske inte tala om. Eller att jag har beställt garn som jag väntar på ska komma. Ja, problemet är ju bara vart jag ska lägga allt garn och när jag ska ha tiden att fullfölja mina idéer. Idag skickade jag iallafall iväg ett paket till min lillasyster, resultatet av garnet som jag köpte för en vecka sedan. Jag visar er imorgon! Ja, garnerna ovan var jag ju tvungen att köpa då jag blev inspirerad av min kompis Lina att knyta vänskapsband med hjärtan. Och man kan ju inte knyta vänskapsband utan fina färger, eller hur? Ja, ett litet vänskapsband har jag också skickat med i paketet till Wilma. Sen ska jag knyta lite fler när jag hinner. 
 
Jag håller även på med lite spindelsjalar. Och en mössa till mig själv. Den här veckan har jag ingen skola, utan det är plugga hemma som gäller. Perfekt, då hinner jag ju virka massa, eftersom jag nästan är klar med uppgiften! Tänkte jag iallafall. Tills jag igår började känna mig lite hängig, och idag har jag varit helt sänkt. Ni vet när man har ont i kroppen och inte riktigt orkar med någonting, ont i huvudet och mår allmänt kasst. Efter middagen somnade jag i sängen, blev väckt av Daniel efter en timme som tyckte att jag borde vakna så att jag kunde sova ikväll... Jag muttrade något till svar och somnade om en timme till. Vaknade och förflyttade mig från sängen till soffan. Ska nog ta och lägga mig och sova igen snart så att jag förhoppningsvis mår bättre imorgon. Så jag kan göra klart uppgiften. Och virka såklart. Ja, jag är nog lite beroende... 
 

Kommentarer
Postat av: Lina

Usch vad tråkigt att känna sig hängig :( Krya på dej och hoppas att du mår bättre i dag Lina!

Stor kram <3

Svar: <3
Lina Karlsson

2013-09-18 @ 13:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0