Wilmas födelsedag
2013-10-20

Idag fyller min lillasyster Wilma 9 år! Massor med grattiskramar till dej! Jag kan inte förstå att du blivit så stor.. I mina ögon kommer du alltid att vara typ tre... Fast hur stor du än blir, kommer du alltid att vara lilla Wilmis ;)
Det tråkiga med att bo 60 mil hemifrån är att missa födelsedagar och annat roligt... Jag hade mer än gärna åkt hem och firat din födelsedag tillsammans med dig Wilma. Jag vet att du inte behöver hjälp med att blåsa ut ljusen längre, men du kanske behöver lite hjälp med att äta upp tårtan iallafall? Som tur är så är det bara 6 dagar kvar(!!!!) tills du och mamma kommer ner och då kan vi alltid fira dig lite grann i efterskott. Jag hoppas att du har haft en helt fantastisk födelsedag och att alla där hemma har firat dig lite extra ifrån mig!

Kommentarer
Postat av: Wilma

Lina jag är stor NU ;-) Vi syns snart kramiz <3

Svar: hihi jag vet, men du kommer alltid va en liten plutt i mina ögon :) Kramis <3 <3
Lina Karlsson

2013-10-20 @ 20:43:10
Postat av: Fisi

Grattis Wilma! :) <3

2013-10-20 @ 22:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0