Måndag
2013-10-21

Så blev det helt plötsligt måndag igen!
Imorse när väckarklockan ringde var jag mer död än levande. Men det var bara att gilla läget att det var måndag morgon och dags att åka till skolan för en pluggdag med studiegruppen. Vetenskapsteori är inte roligt alltså... Vi sitter där, fem stycken och ingen av oss förstår någonting... Vi lyckades iallafall att skriva lite grann på uppgiften så får vi hoppas på att vi har tänkt rätt så fortsätter vi imorgon! 
 
Nu ska jag sätta mig och virka lite. Det är faktiskt rätt avslappnande att sitta och virka. 
 
Hoppas att ni alla haft en bra måndag!
 

Kommentarer
Postat av: Fisi(din kompanjon)

Fina du! <3 hihihi wihihoo jag längtar såååå mycket tills allt skoj du och jag kommer ha på Fredag hahaha :D är såå himla ivrig!

Massa kramar <3

Svar: Du är fin! <3
Haha jaa, ska bli superskojj :D Ska ta med mig kameran så vi kan fota en massa! :D Kram <3
Lina Karlsson

2013-10-22 @ 15:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0