Helgen med Kattis och Elias
2013-10-06

I helgen har vi som ni redan vet, haft besök av min kusin Kattis och hennes kille Elias. Riktigt trevligt måste jag säga. Jag och Kattis har gått på stan och shoppat en massa. På kvällarna har vi spelat sequence och jag och Kattis vann majoriteten av alla gånger vi spelat. Men enligt killarna så vann dom eftersom det tydligen var "sista matchen som räknades", vilket dom självklart inte talade om för oss förrän dom vunnit och vägrade spela en omgång till ;). 

På väg ner till oss så köpte Kattis och Elias en surfplatta, och av bilden att döma ser dom väl rätt nöjda ut?
Jag har en hel massa bilder från i helgen men jag väljer att inte visa alla här på bloggen. Tunikan som jag har på bilden är förresten ny. Denna gång köpte jag faktiskt något som inte var svart eller vitt haha. Jag vet inte varför, men jag har fastnat för den rödlila/plommonlila färgen...
 
Som alltid, så springer tiden iväg. Imorse tog Kattis och Elias sitt pick och pack och styrde bilen upp mot norr igen. Tack för i helgen, det var jätteroligt att ni ville komma och hälsa på oss!
 

Kommentarer
Postat av: Christin

lina, då har vi samma färgstil just nu :) <3

Svar: Ja, den färgen är verkligen superfin! :)
Lina Karlsson

2013-10-06 @ 21:18:03
Postat av: Fisi

Åhh va mysigt och kul ni verkar ha haft :) och va fin tunikan var :) kram

Svar: Tack Lina! :) Kram <3
Lina Karlsson

2013-10-06 @ 23:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0