Första oktober
2013-10-01

Första oktober idag, herregud vad tiden går fort! 
Jag förstår inte vart september har tagit vägen. Men jag hoppas att oktober går minst lika fort, gärna lite fortare för om allt blir som det är tänkt så kommer mamma, Wilma och förhoppningsvis Elin, ner i slutet på oktober! 
 
Idag har jag varit på högskolan och pluggat med studiegruppen. Skönt att kunna bocka av ännu en uppgift så man slipper ha den hängandes över sig. Nu ska bara den uppgiften redovisas också, men det tar vi nästa vecka! Imorgon blir det plugg på dagen innan vi får besök. Jag gissar på att det inte kommer bli sådär jättemycket plugg i helgen så jag får väl försöka vara lite effektiv imorgon. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0