Dagskryssning till Eckerö
2013-10-25

Idag har jag och några från klassen varit på en dagskryssning till Eckerö. Klockan halv åtta imorse tog vi buss från Gävle till Stockholm och mellan 10-15  åkte vi båt. Sedan tog vi bussen tillbaka till Gävle igen. Riktigt trevligt och roligt! Kommer nu bjuda på lite bilder från dagen!
Jeanette och Frida på bussen
Jag och Lina på bussen
När vi kom ombord på båten så skulle de andra gå och köpa någonting att dricka så jag och Lina satt snällt och väntade och passade alla väskor haha ;)
Jeanette, Frida, Hanna och Emma 
Malin och Lina
Jag
Här är vi alla ute på däck. Tur med vädret hade vi också!
Jag och min kompanjon Lina. Lika normala båda två haha! 
Malin och Hanna
Tack Lina, Jeanette, Frida, Hanna, Emma och Malin för en superbra dag!
 
Nu är jag rätt trött då jag åkte hemifrån klockan sex imorse haha. Jag kan ju glädja mig själv med att jag måste åka hemifrån senast klockan sex imorgon också, då jag ska hämta mamma och Wilma som kommer med tåget!!

Kommentarer
Postat av: Frida

Tack själv Lina, fina bilder❤️

Svar: Säg till ifall ni vill ha några bilder så kan jag skicka :) Har massa fler :)
Lina Karlsson

2013-10-25 @ 23:21:24
Postat av: Fisi

Hahahaha tur vi är normal Lina :) Fy tusan va kul det var :) det måste göras om tycker jag :) <3

Svar: Haha ja, visst är det? ;)
Ja det måste absolut göras om!! :D
Lina Karlsson

2013-10-26 @ 09:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0