Tre virkade spindelsjalar
2013-11-11

För ett tag sedan virkade jag klart tre spindelsjalar som jag gjort på beställning! Riktigt roligt att få förtroendet att virka till någon annan än familjen. Mönstret till spindelsjalarna hittar ni som vanligt HÄR. Till de två översta sjalarna har jag använt mig av garnet DROPS Baby Alpaca Silk och till den tredje sjalen har jag använt mig av Tilda blandgarn. Jag har virkat med virknål 3,5. Baby Alpaca Silk garnet är supermjukt och jag vill själv ha en sjal gjord av det garnet... Den översta sjalen tycker jag är finast (självklart är de två andra sjalarna superfina dom också!) men jag gillar den grålila färgen! 
 
Jag hoppas iallafall att ni blev nöjda, Susanne, Linda och Johanna! :) 

Kommentarer
Postat av: Fisi

Åhh jättejättefina Lina! Du är sååå duktig! :)

Svar: Tack Lina! :)
Lina Karlsson

2013-11-11 @ 22:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0