Onsdag
2013-11-13

Så var det helt plötsligt onsdag igen!
Hej på er! Jag brukar tycka att helgerna går så himla snabbt, men veckorna går ju rätt snabbt de med. Fast en extra helgdag hade ju inte skadat. 
 
I torsdags började vi med en ny kurs vilket innebär ny litteratur att läsa och nya uppgifter att göra. Kursen började rätt intensivt med föreläsningar + grupparbete som skulle vara klart till föreläsningen i måndags. Hade föreläsning igår också och nu är det plugga hemma som gäller resten av veckan, då vi har litteraturseminarium på måndag. En del att göra med andra ord. 
 
På kvällarna försöker jag koppla bort allt skolarbete för att kunna vara lite "ledig" och tänka på något annat och då virkar jag istället. Jag har precis virkat klart en mössa till pappa, ska ta kort på den imorgon innan jag skickar upp den till honom. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0