Mitt i veckan
2013-11-27

Så har halva veckan gått, vart tar tiden vägen egentligen?!
Helgen försvann i ett rasande tempo. Julia följde med oss hem i fredags lite spontant och blev kvar här till i lördags kväll. Under lördagen nördade Julia och jag Mario Kart. Typ såhär såg det ut:
Ja, jag och Julia var alltså i det blåa laget. Vi vann en bana, fick världens självförtroende och satsade på en lite svårare bana, förlorade den, tog en lättare och vann och sedan en svårare... Ja, typ så. Vi förlorade många gånger. Men efter ett bra tag så såg det ut såhär:
Så var vårt självförtroende på topp igen! Kul hade vi iallafall! Söndagen blev en pluggdag och nu har jag haft skola måndag, tisdag och idag. Nu har jag bara en föreläsning kvar innan jul! Men har en del att plugga hemma så helt ledig kommer jag ju inte vara, men jag slipper iallafall åka in till skolan vilket är skönt på ett sätt. 
 
Det är även mindre än en månad kvar innan jag åker hem till mamma och pappa för att fira jul. Eftersom tiden springer iväg så kommer jag väl snart att vara på väg upp! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0