Min födelsedag
2013-11-20

Idag är det min födelsedag. Hela 21 år blir jag, ganska precis på minuten nu faktiskt. Tror jag är född klockan 20.38 haha. Har inte firat så mycket idag, (finns kanske inte så mycket att fira haha) men Daniel var snäll och hade köpt glass så lite efterätt blev det iallafall. :) Tårtan sparar jag till sen, då tanken är att Marcus och Julia ska komma om lite mer än en vecka, så då kan vi lika bra fira lite i efterskott då istället ;). 
 
Jag vill iallafall tacka alla ni som grattat mig idag! Är så himla tacksam av att jag har så fina människor runtomkring mig. Ni betyder mycket ska ni veta! Födelsedagskorten på bilden fick jag av farmor och farfar, och av mamma, pappa och Wilma. Tror Elin och Kevin va med på ett litet hörn också ;). 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0