Fredag!
2013-11-15

Så var fredagen här! (Och snart slut också för den delen)
 
Denna vecka har bestått av en massa plugg. Igår på förmiddagen struntade jag i skrivuppgifterna och gick upp till förskolan och hälsade på lite. Ska dit och göra en uppgift mest troligt nästa vecka, så jag behövde prata med min handledare och istället för att ringa så kunde jag lika gärna gå dit. Det var jätteroligt att träffa barnen och personalen igen! Jag längtar verkligen tills våren då vi ska ha praktik. Det är roligt då barnen fortfarande känner igen mig, trots att det var några månader sedan jag var där sist. Lekte ett tag med barnen innan jag gick hem igen för att skriva ut lite papper som barnens vårdnadshavare måste skriva under, då vi ska observera en bokläsningsstund och jag vill filma den för att slippa sitta och anteckna en massa och för att barnen ska få vara med på filmen måste vårdnadshavarna ge sitt godkännande. 
 
Idag har jag gjort klart förberedelserna inför ett examinerande seminarium som vi ska ha på måndag. Nu får jag bara hoppas på att jag fattat uppgiften rätt! 
 
Precis när vi hade ätit middag så ringde vår granne på dörren och undrade om jag inte kunde skjutsa henne till veterinären då hennes katt varit dålig under en längre tid och nu de senaste veckorna haft en massa kramper så nu hade hon bestämt sig för att ta bort henne för att hon skulle slippa lida... Jag tycker verkligen synd om henne då hon var tvungen att ta bort sin hund i måndags och att mista två djur på mindre än en vecka kan inte vara roligt... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0