Första snön
2013-11-21

Så kom första snön här också. Inte så mycket, men det snöade iallafall! Tyvärr kom regnet efter ett tag och nu är det bara slask ute... (Fast nu säger Daniel att det är liiiite snö på backen). Förhoppningsvis kommer det mer snö snart! Känns lite lustigt då jag pratar med mamma och hon säger att de har -20 grader hemma och jag tycker det är kallt här och vi har nollgradigt ute haha. Jag kommer väl frysa ihjäl när jag kommer hem i december. 
 
Idag har jag suttit inne och skrivit på en uppgift till skolan. Jag hade tänkt att jag skulle hinna göra klart två uppgifter idag, men så blev det ju inte riktigt. Helt ärligt förstår jag inte hur jag tänkte att jag skulle hinna två uppgifter, men aja, en uppgift blev klar iallafall. Nu är det ju bara sisådär 5-6 uppgifter kvar innan jul? Imorgon ska jag iallafall träffa Julia en stund, vilket jag ser framemot. Det var väldigt länge sen jag umgicks med henne. Vi springer på varandra ibland på skolan men inte så mycket mer. Det är något speciellt med att umgås med någon "hemifrån" som känner en sen förut, barndomskompisar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0