En vecka går fort
2013-11-04

Hej på er! 
Det var ett tag sedan jag skrev nu, men jag har haft andra roliga saker för mig än att sitta vid datorn då mamma och Wilma varit här. Jag önskar att jag hade haft en massa bilder att visa, men kameran har faktiskt legat hemma då vi varit ute, dumt nog.
 
I söndags var vi iallafall ute och gick här i Norrsundet och vi tog en promenad ner till havet. Min knäppa syster var då tvungen att gå i havet den 27 oktober. (Snodde en bild av mamma haha).
I veckan har vi hunnit med att bada på parkbadet i Sandviken, sett på bio, shoppat, virkat och pysslat. Vi har haft en toppenvecka med andra ord! 
Måste bara visa hur duktig Wilma är på att brodera. Denna uggla har hon broderat helt själv, läst mönstret själv och allting. Riktigt fin tycker jag! 
 
Men tiden går ju fort då man har roligt och helt plötsligt var det lördag igen och dags för mamma och Wilma att åka hem. Men snart är det jul och dags för mig att åka hem till norr och det är faktiskt inte så länge kvar till jul!
 
Tack mamma och Wilma för att ni ville komma och hälsa på! <3

Kommentarer
Postat av: Fisi

Åhh vilken söt uggla! :)

Svar: Ja, visst är den! :)
Lina Karlsson

2013-11-04 @ 23:46:09
Postat av: Mamma & Wilma

Tack för att vi fick komma <3 Kramiz <3

2013-11-05 @ 01:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0