Sista skoldagen för den här terminen
2013-05-29

Idag var den sista schemalagda skoldagen för den här terminen. Dock kändes det inte riktigt så då vi har allt sparat till nästa vecka, dvs. alla uppgifter. Onlineprov på onsdag och onlinetenta på fredag. Bara hålla tummarna att  alltgår bra... Det hade dock varit skönt om vi hade haft en skrivuppgift istället för tenta, för då hade jag kunnat göra klart den innan vi åker hem på söndag. Men man får väl inte alltid som man vill antar jag ;). Vi "firade" iallafall att det var sista skoldagen med att äta glass till efterrätt!
 
Imorgon ska jag vikariera på förskolan igen. Jätteroligt att få jobba lite också! Dock måste jag plugga desto mer i helgen men det är väl såna smällar man får ta. Städa lägenheten, tvätta och packa ska också hinnas med. Det känns inte som om vi ska åka så snart, men tydligen ska vi det. Det ska iallafall bli skönt att åka hem och träffa alla, men jag kommer sakna alla här nere. 
 
Just nu sitter jag och virkar lite på en spindelsjal till Wilma. När den är klar kommer det upp en bild här på bloggen! Jag personligen tycker iallafall att den blir väldigt fin, och jag tror att Wilma kommer passa väldigt bra i den! 
Här får ni se en liten smygtitt på hur den ser ut ;). Det här var när jag precis hade börjat, jag har kommit bra mycket längre nu. Håller på med kanten runt hela sjalen :). 

Kommentarer
Postat av: maria

ja, det blir lätt ett beroende det där med sjalarna...
snygg färg, förresten! :)

Svar: Ja det blir ju det, synd bara att tiden inte räcker till som jag vill mitt i allt plugg... men snart är det sommar! Jag tycker också om färgen, det är lite glitter i den också. Jag funderar på att virka en i ljusrosa till mig själv sen någon gång också haha! :) (Fast utan glitter i då) ;)
Lina Karlsson

2013-05-29 @ 22:56:11
URL: http://livetpaflorabakken.blogspot.no
Postat av: Louice

Men oj va kul, självklart :-)

2013-05-30 @ 15:26:29
URL: http://louice.blogg.se
Postat av: Fisi

Vi fixar det här Lina! :) heja oss! Vi är bääst! Vi får göra vårt bästa och hjälpa varandra :) Jag är så tacksam för sammanfattningarna jag fått, dom har varit till stor hjälp för mig :)Ta hand om dej och ha det så bra på förskolan i morgon så hörs vi! :) massa kramar <3 <3 <3

Ps. Om vi klarar tentorna så får vi fira till det riktigt ordentligt i höst i baus och paus stil, fast vi skippar champangen och ölen va? Hihihi :D äsch va sjutton vi firar till det i höst ändå även om vi inte klarar tentorna, eller vad säger du? Vår framtid är ju ändå spikad och klar, vi vet ju redan att vi kommer bli miljonärer en oklarad tenta hit eller dit gör väl inge hahaha :D ds.

Ps2. Psyko hälsar ds2.

Svar: Haha, du vet hur du ska få mig på bra humör du! :D Ja, fira ska vi absolut göra, som du säger, en tenta hit eller dit spelar väl inte så stor roll i det stora hela ;)
vad bra att sammanfattningarna varit bra, det kommer komma två till så småningom ;)
Kramisar till dej! <3 <3

Hälsa tillbaka ;)
Lina Karlsson

2013-05-30 @ 23:33:20
Postat av: Fisi Flink

Hihihi det låter bra det, nej här ska det minsann inte snålas med festande :) okej tackåtack och åter tack! Hoppas tågresan gick bra :) det ska jag göra hihi :p kraam <3<3

2013-06-03 @ 23:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0