MAJ
2013-05-02

Äntligen är maj här! Har mycket roligheter att se framemot den närmsta veckan. Imorgon åker jag och Daniel ner till Stockholm. Vi ska först åka till Daniels farmor och hämta henne och sedan ska vi iväg och kolla på lite saker. På lördag ska vi fixa i Daniels lillebrors rum och på söndag åker vi hem igen.
På onsdag kväll/natt så kommer MAMMA, PAPPA OCH WILMA! Jag håller på längta ihjäl mig! Det var länge sen dom var här nu. Tyvärr kan inte Elin följa med då hon ska till Italien med orkestern som hon är med i. Stolt storasyster då min lillasyster är superduktig på spela tvärflöjt! Önskar att jag var lika musikalisk haha. Men henne får jag träffa i juni då jag och Daniel åker upp för att stanna över sommaren. 
Som sagt, mycket att se framemot nu. Ska snart gå och packa inför helgen så jag slipper göra det imorgon på morgonen innan jag åker iväg till skolan. 
Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0