Lite förändring igen!
2013-05-27

Som ni kanske ser så har Daniel varit inne och ändrat lite på min bloggdesign igen. (Okej, Marcus har också varit med på ett litet hörn och fixat lite). Allt är inte riktigt färdigt än, så lite mer ändringar kommer det bli framöver. 
 
Min helg har bestått av plugg och idag har jag varit inne på skolan igen för föreläsning/seminarium. Lite synd att jag hade skola idag då de ringde från förskolan imorse och undrade om inte jag kunde jobba... Men men, skolan får gå i första hand just nu. Ska in till skolan imorgon och på onsdag också. På onsdag är även den sista schemalagda dagen för denna termin. Sen är det plugga hemma som gäller fram till onlineprovet och onlinetentan nästa vecka! Sen är det äntligen dags för sommarlov. Om jag klarar provet och tentan vill säga, annars får jag väl plugga hela sommaren haha. Men det ska vi inte hoppas på. 
 
På sex dagar åker jag och Daniel hem till Jörn och ska vara där hela sommaren. Det ska bli skönt att åka hem till mamma och pappa, samtidigt som det känns lite vemodigt att lämna lägenheten här... Men det ska nog bli bra! Ska bli härligt att få umgås med hela familjen ett tag! Fast jag önskar att Daniels familj bodde lite närmare så vi kunde umgås allihopa samtidigt! Lite önsketänkande har väl ingen dött av! ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Fisi (tillägnad Daniel och Markus)

Åhh den nya designen vart jättefin!! Och jag kommer att sakna min Fisy en massa i sommar! Hur ska det gå? Vi måste ringa och prata ofta, det bestämmer jag nu Fisy, bara så att du vet hihihi :P ses i morgon! :)))) Då måste vi ta en catch up och friska upp minnet på vår framtida bok tycker jag hihi, det var allt förlänge sedan nu :) kraampådej <3

Svar: Jag kommer sakna min Fisi! Ja det måste vi verkligen göra! Tur telefon och skype finns! :d

Nu missade vi att läsa boken... Men vad säger man, vi sparar väl det bästa till hösten? :D Kramisar till dej bästa Fisi! <3
Lina Karlsson

2013-05-28 @ 18:57:12
Postat av: Fisi

Jaa det är tur det!! :D hahaha ja det har du rätt i :D, om man väntar på nått gott vettu :) hihihi! Kraamo bästa du! <3

2013-05-29 @ 19:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0