Helgen med mamma, pappa och Wilma!
2013-05-15

I onsdags kom äntligen mamma, pappa och Wilma! Det var verkligen jätte roligt att dom kunde komma ner och hälsa på oss, trots att det är en bit att åka. Dom kom vid elva på onsdagskväll så då hann vi inte med så mycket utan gick och la oss vid tolv halv ett. Jag tror att de var trötta efter bilresan och dom som känner mig vet att jag inte är någon kvällsmänniska så jag var rätt så trött haha. 
På torsdagen så var vi hemma hos oss, gick ut på en promenad, Wilma och Daniel spelade mariokart på WII, jag virkade lite osv. På eftermiddagen kom även Julia hit och åt middag med oss. 
Fredag och Lördag var vi i Valbo och shoppade lite på IKEA. På lördagen struntade jag, Wilma och Daniel i IKEA och gick istället i klädaffärerna. Wilma ville ha lite nya kläder så jag och Wilma hittade en del snygga kläder till henne. 
Fredagen och lördagen bjöd även på bra väder, så när vi kom hem på lördagen så gick vi ner till havet. 
Wilma badade fötterna i havet och förklarade att det inte alls var så kallt. Pappa säger att han också badade fötterna, men Wilma tycker inte att der räknas att doppa stortån haha! 
Tyvärr går tiden lite för fort och helt plötsligt var det söndag och dags för mamma pappa och Wilma att åka hem. Där kom min separationsångest fram och jag kände mig som världens fjant då jag grinar när dom ska åka hem då jag VET att jag och Daniel kommer åka upp snart, det är max tre och en halv vecka kvar innan vi åker. Det kan hända att vi åker tidigare också, det beror på hur jag har skola. 
Tack mamma, pappa och Wilma för att ni tog er tid att komma, det var verkligen jätteroligt och nu längtar jag efter att få åka upp till norr! 

Kommentarer
Postat av: Mamma

TACK för att vi fick komma <3 Synd bara att tiden går så fort och att ni bor lite långt bort... :-( Och de är inte bara du som har separations ångest :-) Vi syns snart KRAM

Svar: Ja, det är inte alls länge kvar! :) Kram
Lina Karlsson

2013-05-15 @ 16:53:36
Postat av: Fisy

ÅHH va mysigt ni haft det! :) Vi får hoppas på att tiden går fort nu så att ni får åka hem snart! <3 Men inte allt för fort för jag vill hinna träffa min Fisy lite mer först för jag kommer sakna henne massor i sommar! Du är en sådan fin människa Lina och jag är så glad att jag lärt känna dej :) <3

Svar: Åh tack Lina! Vad glad jag blev då jag läste din kommentar! :) Jag vill hinna träffa dig också lite innan jag åker hem, för jag kommer sakna min Fisi! Du anar inte hur glad jag är över att jag lärt känna dig! I höst måste vi sånglana lite också! :) Kramis <3
Lina Karlsson

2013-05-16 @ 23:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0