Första doppet
2013-05-31

Idag har jag tagit första doppet i havet för i år. Det var faktiskt inte så himla kallt som jag trodde att det skulle vara. Men Daniel tyckte att det var kallt och sa att jag borde låta bli och att jag får skylla mig själv om jag blir sjuk. Haha!
 
Jag började dagen med lite jobb på förskolan. Slutade redan halv två  och cyklade hem och satte mig på balkongen och pluggade lite. Det vart så himla varmt, så jag övertalade Daniel att vi kunde cykla till Totra och bada lite. Nu sitter jag och funderar på om jag ska plugga lite till, så jag inte har lika mycket att göra imorgon. 
 
Imorgon måste jag städa och tvätta, för vi åker redan på söndag?! Vart har tiden tagit vägen? Det känns som om vi ska vara kvar här nere minst en vecka till men det ska vi tydligen inte ;). 
 
Vill också gratta världens bästa mamma som fyller år idag! Hoppas att du har haft en bra dag, längtar tills på måndag då vi ses! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0