Dagarna går fort...
2013-05-20

Igår bokade jag och Daniel resan hem till Jörn. Det är inte ens två veckor kvar tills vi åker! Tiden bara springer iväg och jag sitter här och funderar över vart den tagit vägen. Min lillsyster ska gå på balen den 3 juni, så den vill jag självklart kolla på. Sedan tar hon studenten den 5 juni, och det vill jag inte heller missa. Högskolan har dock lagt ett onlineprov den dagen, klockan tio. Men jag har räknat ut att om jag sitter i min systers lägenhet och gör provet så hinner jag göra provet och sedan snabbt som attan springa ner till kyrkan för att förhoppningsvis se när hon kommer ut därifrån. Det är iallafall planen, förhoppningsvis fungerar den också. Det löser sig säkert. Nu hoppas jag bara på att högskolan inte får för sig att ändra någonting mer när det gäller schemat för min biljett är inte ombokningsbar ...


Idag fick jag även ett vykort från min lillasyster som varit i Bologna, Italien. Hon spelar tvärflöjt och orkestern som hon spelar i har varit dit. Jag tjatade på henne innan hon åkte att jag ville ha ett vykort och idag fick jag ett! Det hänger på vårt kylskåp nu. Tack Elin!

Kommentarer
Postat av: Fisy

<3

Svar: Kram och hjärta på dig med bästa du! <3
Lina Karlsson

2013-05-22 @ 23:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0