Cykeltur ner till havet
2013-05-25

Både igår och idag har jag och Daniel cyklat ner till havet. Cirka 4 kilometer från oss finns det en jättefin badstrand som vi cyklade till då vi precis flyttat hit. Den gången cyklade vi även lite längre, och efter det inbillade vi oss att det var rätt långt till den här badplatsen. Men igår bestämde vi oss för att cykla dit igen. 17 minuter tog det att cykla dit för att vara exakt och då cyklade vi inte ens fort! Haha, jo tjena, så långt var det visst inte. Så även ikväll passade vi på att cykla dit en sväng. Fortfarande lite kallt i havet dock... ;) Annars brukar vi bara gå ner till havet här i Norrsundet. Men här finns det ingen bra badstrand tycker jag... 
 
Idag har jag även pluggat lite, åkt in till Gävle en sväng och när jag kom hem pluggade jag lite till innan vi åt middag och cyklade ner till havet. Sen pluggade jag lite till igen. Jag har en del att läsa inför nästa vecka och när jag jobbade torsdag och fredag missade jag två dagars läsning. Men vad gör det, det var mycket roligare att vara med barnen på förskolan! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0