Äntligen lite vårvärme!
2013-05-06

Vilket härligt väder vi har haft idag! Synd bara att det blåste, men man ska väl inte klaga då det är 20 grader varmt ute, klarblå himmel och strålande sol. 
Har hunnit med att plugga på förmiddagen, läst lite inför nästa vecka och sådär. Har två böcker kvar att läsa men har inte fått böckerna än så det får jag läsa sen. Då Daniel åkte till skolan på eftermiddagen gick jag ut på en promenad. Fick lite sällskap av bästa Lina som ringde. Nästan precis efter jag hade pratat klart med henne så ringde mamma. Pratade lite med henne också innan jag kom hem och satte mig på balkongen i solen en stund. Det gäller att passa på att njuta! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0