Sluta aldrig leka! 2013-03-14
2013-03-14

Vart tar dagarna vägen? Den här veckan har sprungit förbi, gissar på att de kommande veckorna också kommer göra det... 
Idag satt jag och några barn vid ett bord och byggde pärlplattor. Då börjar barnen prata om att gamla gubbar tappar minnet och minns ingenting. De berättade att när man spelar t.ex. memory med gamla människor så minns de aldrig vart den "matchande biten" är, även om en nyss blivit upplagd. Då frågar jag barnen vad man ska göra för att inte tappa minnet, och till svar fick jag: "Jo förstår du, om man slutar leka så tappar man minnet." Så vad ni än gör, vill ni behålla minnet så sluta aldrig leka! 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha det ska jag komma ihåg! ;)

Svar: Ja gör det! :)
Lina Karlsson

2013-03-14 @ 20:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0