Skönt med helg!
2013-03-16

Bild från igår kväll!
Jag måste säga att det är himla skönt med helg! Slutade vid tolv i fredags, vilket jag inte ska klaga över, var rätt trött efter en vecka på förskolan. Man är inte riktigt van vid den miljön haha ;). Höll sedan (som vanligt) på att somna då jag och Daniel kollade på film under kvällen, men tro det eller ej, så höll jag mig vaken. 
Idag vaknade jag upp till sol, så jag och Daniel for ut och sprang innan frukost. Sen kom vi hem och åt frukost, gjorde i ordning en liten matsäck och hämtade grannens hund och gick ut på promenad i tre timmar i det soliga vårvädret. Riktigt härligt! 
Imorgon måste jag försöka plugga, har en bok som ligger och väntar på att läsas, men den är så förbaskat tråkig så jag har verkligen ingen lust. Men jag kan inte skjuta på det hur länge som helst. Men det får bli morgondagens bekymmer haha! 
Hoppas ni har en härlig helg! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0