Onsdag,
2013-03-20

Onsdag är min "kortdag" på praktiken då jag slutar halv tre. Kom hem och la mig i soffan, med noll energi. Tvingade mig själv att läsa ett kapitel ur boken som jag håller på med (Ja, det är fortfarande "den kvalitativa forskningsintervjun"...), så får jag läsa mer en annan dag. All min energi går åt till barnen på dagarna så när jag kommer hem har jag inte mycket energi kvar till annat. Iallafall inte något som kräver så stor koncentration haha. Nu är klockan bara kvart över sju, men jag skulle typ kunna sova. Tror det blir en tidig kväll ikväll också, så jag orkar med morgondagen ;).
Tur att det är roligt att vara med barnen på dagarna, då gör det inte så mycket att jag är mer död än levande på kvällarna ;). 

Kommentarer
Postat av: Fisi Flink

Åhh fino! ♥ jag saknar dej!!

ps. Den kvalitativa forsknings intervjun enligt mig= inveklad, seg och lång och minst sagt en massa tung krånglig fakta, jag fattar noll..jag har läst ett kapitel....vilket i denna stund fick mig att tänka på Baus och Paus, vilka jäkla lyllosar asså! Hihihihi :P ds.

Svar: Tack! Jag saknar dig med!!! <3
Haha, jag kan inte annat än skratta, den är helt värdelös, vi kanske borde åka och hälsa på Baus och Paus? :D Kramis! <3
Lina Karlsson

2013-03-21 @ 22:02:47
Postat av: Fisi Flink

Hahaha nej inte jag heller :P hahaha ja det låter som en bra idee tycker jag :D fast vi skippar champanjen och ölen va? Och kör bara på godis och jordgubbar va? Hihihihi :P kraamar i massor <3

Svar: Ja, självklart, det lät som en toppen idé! :D Kramis <3
Lina Karlsson

2013-03-22 @ 19:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0