Onsdag, 2013-03-13
2013-03-13

Då har snart första praktikveckan gått. Imorgon är sista dagen i barngruppen för denna vecka då det är planeringsdag på fredag. Den här veckan har gått åt till att lära känna barnen och personalen. Många barn känner igen mig sen förut då jag hade min förra praktik och sen jag varit där och hälsat på och gjort uppgifter osv, men för några barn är jag helt ny. Men jag måste ändå säga att det går riktigt bra. Ska bli spännande att se hur mycket man utvecklats om sex veckor.
Jag är väldigt trött om kvällarna och somnar så fort jag lägger huvudet på kudden haha. Det känns att man inte är van att "hålla igång" så mycket under dagarna, men som tur är så är det roligt! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0