När en lördag känns som söndag...
2013-03-02

Hela den här dagen har känts som en söndag, men då blir man lite extra glad då man inser att det faktiskt bara är lördag och en till ledig dag väntar innan nästa vecka drar igång! Tyvärr känns det inte som att jag är "ledig" då jag läser kurslitteratur hela dagarna. Har några böcker att läsa igenom innan praktiken börjar! 
Våren som sakta men säkert börjat komma hit försvann lika fort som den kom typ, när jag vaknade imorse snöade det. Visst att det är roligt med snö och att jag älskar vintern, men våren kan mer än gärna få komma hit nu. Det kan väl iallafall få vara sol ute? :) 
Idag bokade även jag och Daniel en hemresa, så vi kommer åka hem över påsk! Längtar massor!! Kommer dock inte vara hemma så länge eftersom jag har praktik och inte kan vara borta från den, men några dagar kommer vi va uppe i norr iallafall. Bättre än ingenting. ;) Sen så kommer mamma, pappa och Wilma komma ner till oss i maj! Tur våren brukar gå fort! 
Ha en bra lördagskväll!
 

Kommentarer
Postat av: Fisi

Åhh gulle du! ♥ Åhh gud va roligt att ni bokat hemresa Lina! Det är du värd! :)))) kraaaamar i mängder ♥♥♥

Svar: Tack fina du! <3 Ses på måndag! <3 Massa kramisar till dig! <3 <3
Lina Karlsson

2013-03-02 @ 20:40:47
Postat av: Lollo

Jo, jag har läst på din blogg och den verkar fantastisk. Ska söka till utbildningen i luleå. Håller tummarna på att jag kommer in! :D

Svar: Hoppas du kommer in! :D
Lina Karlsson

2013-03-04 @ 21:36:24
URL: http://louice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0