Lite nytt!
2013-03-10

 
Som ni ser har det blivit en liten förändring på min blogg. Daniel har suttit och fixat med designen, så vad tycks? Vart lite less på min gamla så kände att det var dags för en förändring! 
Idag har jag inte gjort så mycket. Jag hade egentligen behövt plugga lite (läsa i en bok, men hur intressant låter denna bok: "Den kvalitativa forskningsintervjun"?) Vem vet, den kanske är bra men det ser verkligen inte rolig ut! Aja, får bita i det sura äpplet en annan dag och läsa då istället. Kanske imorgon eftermiddag? Jag och Daniel gick ut med grannens hund i det soliga vädret istället. Himla fin hund vår granne har, och man blir väldigt sugen på skaffa en egen hund, men det får bli en annan gång. Som tur är får vi låna hennes hund om vi vill ha någon att gå ut med! :) 
Imorgon är första dagen på praktiken, lite nervös är jag allt. Så, klockan sex imorgon på morgonen befinner jag mig på förskolan! Men jag ska inte klaga på vädret den kommande veckan: 
Det ser inte helt fel ut va? Gissar (och hoppas) på att vi kommer vara ute en massa och leka! 
Hoppas ni alla haft en bra helg, nu ska jag titta på så ska det låta som mamma och Wilma nästintill tvingar mig till haha. Sedan ska jag göra en tidig kväll så jag orkar stiga upp imorgon. Önska mig lycka till! 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Lycka till!!!! Kramizar <3

Svar: Tack, det gick jätte bra idag! :) Kram <3
Lina Karlsson

2013-03-10 @ 22:19:02
Postat av: Lina

Åhh va fin designen blev :) jag är också lite nervös för i morgon :/ hihihi Lycka till i morgon Fisy! Kramar i massor ♥

Svar: Tack :) Hur gick det för dig idag? För mig gick det bra iallafall, men är supertrött nu haha :) Kramar <3
Lina Karlsson

2013-03-10 @ 22:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0